Venç l’insomni!

Si ets dels que dóna voltes durant hores al llit abans d’aconseguir atraure la son, aquí tens 5 trucs que t’ajudaran a dormir plàcidament:

Una dutxa o banyera d’aigua calenta faran que la temperatura del teu cos augmenti i que els teus músculs es relaxin proporcionant-te una sensació d’alleugeriment.

Fer un breu estirament un cop al llit. Estirar músculs i articulacions contribuirà a destensar les parts del cos que estan sotmeses a més pressió al llarg del dia. La sensació de després serà de relax i confort.

Pren el control de la teva respiració. Realitza un exercici d’inspiracions i expiracions llargues pel nas durant 5 minuts, t’ajudarà a relaxar-te i a agafar son d’una forma sorprenent.

La lavanda el teu gran aliat. L’aroma d’aquesta planta és capaç de pal·liar els nervis, l’ansietat i apropar-nos a la tranquil·litat. Posa tres gotes d’oli essencial de lavanda a un mocador i deixa’l vora el coixí per combatre l’insomni d’una forma natural i econòmica.

Res de mòbil mitja hora abans d’anar a dormir. Els experts recomanen deixar el mòbil o qualsevol dispositiu electrònic a un costat abans d’anar a dormir. La revisió de xarxes socials que s’acostuma a fer abans d’apagar el llum és un estímul que dificulta el son per la gran quantitat d’inputs que rebem.