¡Llum, pau i serenitat!
Nova colecció Navy, aquesta primavera-estiu aprofita per equipar la llar y renoval amb un look més fresc, lleuger i amb molta llum. Ralles marineres, tonalitats blaves y colors vius per aquest colecció tan especial.
Ralles marineres en diferents tonalitats de blaus y blancs formen part de la nova colecció de roba de llit Navy. Llençols i fundes nòrdiques de cotó al 100%, amb certificat Oeko-Tex Standard 100, molt suaus y transpirables. Nous cobertors de cotó lleugeres i molt fins en colors mariners, acabats en serrells i efecte rústic.
Un saló d’inspiració marinera que ens transporta a una caseta a la platja. Nous foulard multiusos en diferents tonalitats de blaus i blancs, estampats de nusos i petxines donen color de mar al nostre sofà. Combinals amb total llibertat per decorar la llar ¡un look estiuenc a la llar!
La essència de l’estiu també arriba a la taula. Boniques estovalles i camins de taula amb motius mariners en colors vius. Estovalles rústiques amb acabats de serrells, estovalles amb estampat mariner i estovalles en base blava que criden… Tots a gaudir d’un menjar al fresc!
Tovalloles i barnussos de 100% cotó, suaus, esponjosos i de gran absorció. Nou disseny de tovalloles amb detalls de serrells, molt elegants i marineres. Nous colors de bàsics de tovalloles, destaquen diferents tonalitats de blava i blanc. Combina els diferents dissenys i tonalitats per a donar un look més fresc al teu bany ideal.
Descobreix les rebaixes del Mid Season Sale de la Mallorquina, gaudeix de súper descomptes de fins a 40% en roba de llit, bany i molt més. Viu aquesta primavera-estiu amb La Mallorquina!