Cupcakes de xocolata

S’acaben les vacances i arriba el mal temps. Per sort, sempre tenim coses a fer per casa, com dedicar-li temps al passatemps més dolç que coneixem: cuinar uns cupcakes de xocolata!

 

Ho has fet algun cop?

 

Són els dolços de moda pel seu aspecte colorit i perquè estan boníssims!

 

Per si encara no coneixes el seu procés d’elaboració, avui t’expliquem pas a pas com pots endolcir una tarda de pluja amb una mica de xocolata.

 

Ingredients:

180g de farina, 3 ous, 200g de sucre moreno, 120ml de llet, 100ml d’oli, 40g de cacao i una culleradeta de llevat.

 

Barrejarem els ingredients en un bol. Els anirem incorporant un a un per aconseguir una massa homogènia.

 

Quan els tinguem tots junts, prepararem una safata per anar al forn, metàl·lica o de silicona, i col·locarem els paperets per cupcakes. Omplirem cada un, només fins la mitat.

 

I ja podem passar a enfornar: 20 minuts a 180 graus. Quan estiguin llestos, els traurem del forn i els deixarem refredar.

 

Per preparar la decoració del cupcake, farem una buttercream amb:

425g de sucre glass, 115g de mantega, 85g de cacao en pols, 105ml de llet.

 

Tamisem el sucre i el cacao, incorporem la mantega a temperatura ambient i la llet. I ho batrem tot durant 3 minuts com a mínim. D’aquesta manera aconseguir una massa sòlida i homogènia, perfecta per decorar els nostres cupcakes!

 

Un cop els cupcakes s’hagin refredat, introduirem la buttercream en una mànega pastissera i passarem a decorar.

 

Podem fer tot tipus de decoracions. Quina serà la més senzilla? Podem fer un espiral sobre el cupcake, des de fora cap a dins.

 

Després, també podem posar-hi per sobre algun topping com boletes de colors o trossets de xocolata.

 

Què us ha semblat? Us animeu a donar-li una mica de color a la vostra cuina?

Cupcakes de xocolata | Blog La Mallorquina | Llar
Cupcakes de xocolata | Blog La Mallorquina | Llar
Cupcakes de xocolata | Blog La Mallorquina | Llar
Jocs de Llençols Ideals per l’Estiu | Blog La Mallorquina | General

Jocs de Llençols Ideals per l'Estiu

La millor opció per dormir fresc a l'estiu? Els nostres llençols!

Revetlla de Sant Joan | Blog La Mallorquina | General

Revetlla de Sant Joan

Arriba la revetlla de Sant Joan, la nit més curta de l'any! Aquesta és una de les celebracions més especials de l'any ja que li donem la benvinguda a l'estiu.

Una terrassa molt Tropical | Blog La Mallorquina | General

Una terrassa molt Tropical

Ambienta la teva terrassa a l'estil tropical molt exòtic i alhora chic.